26 Şubat 2013 Salı

TEKNEM VE BEN





Bir ben varım sanırdım şu alemde, bir ben varım beni anlayan.. Gülüşümde sakladığım hüznü, konuşurken ki sükûtumu, hülyamı, dünyamı… Şimdi bir de teknem var artık; benimle ağlayan, benimle gülen, ruhumun sesine ses veren..
 
Ebru teknesini açmadan önce dualar edilir, hayrlı işler dilenerek başlanır. Bazen her şey tam yolundayken bile tek bir kağıt dahi alınmaz. Bazen de ummadığınız kadar güzel renkleriniz, desenleriniz olur mutluluğunuza mutluluk katarsnız..
 Bazen de sorarsınız kendi kendinize “ acep değişen nedir ki?” değişen sizin haleti ruhiyenizden başkası değildir. Tekne, sadece sizi size yansıtmıştır işte…
 
Ruhunuza afiyet, teknenize bereket ;)
 
 
 
 


6 yorum:

  1. ayyyy tuğba ne iyi ettin bu sayfayı açmakla yorumunu görünce çok şaşırdım hemen buraya ışınlandım:) tebrik ederim senin ebrular ne güzel biz sergiye çalıştığımız için lale yapmaya zaman kalmıyor:) ama bayıldım

    YanıtlaSil
  2. haa tuğba birde izleyici butonun yok canım kumanda panelinden yapalirsin ilk izleyicin ben olurum.birde yorum yaparken kelime sorgulamayı kaldırırsan daha çok yorum alırsın.:) öptüm

    YanıtlaSil
  3. ;)) geldiğini görünce ben de çok şaşırdım ve mutlu oldum canım benim ya;)) o senin güzel görüşün mütevazi tekne dostum benim, senin çalışmalrın da gayet güzel:D kelime sorgulama ne ola ki? :S daha acemiyim bu işlerde senden öğreneceğim çok şey var tatlım;)

    YanıtlaSil
  4. evet olmuş izleyici butonu eklemişsin ve ilk izleyicin ben oldum şimdilik bi tane ama ilerleyen aylarda 50yi 100ü bulur inşallah :) sende benim izleyicim ol:) ne kadar çok güncellersen bloğunu o kadar çok gelenin olur:)
    yazılrını okurken başka aleme sürüklüyorsun, kaleminde kuvvetli tebrik ederim arkadaşım:) (kalem derken kılavyen yani=)

    YanıtlaSil
  5. oooo iyi iyi kelime sorgulamayıda kaldırmışsın çok rahat yorum yapabilir gelenler :)
    ikimizde yavaş yavaş öğreniyoruz işte:)

    YanıtlaSil
  6. ;)) bu yorumlarını daha yeni görüyorum valla, o kadar aemiyim işte anla canım.. sen bana böyle destek verirsen, ben haftaya kalmaz kanatlanır uçarım haa;) yardım, destek ve güzel yorumların için sağolasın güzel arkadaşım benim;)

    YanıtlaSil