26 Şubat 2013 Salı

AKKASELER..

AKKASE ÇALIŞMALARIM
 



 
 




4 yorum:

  1. kıssssss tuğba sen benden daha iyisin bunu anladım harika olmuş akkaselerin bizim hoca hiç bize yaptırtmadı direk sergiye yoğunlaşın diyo :( ağız tadıyla bi ebru yapamıyoz.ama seninkiler dehşet güzellikte maşallah.birgün yakından görüp incelemekte isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce sana yorum yaptım ama görünmüyor canım ya;S ben bu blog işinden hakikaten anlamıyorum;) senden sıkı bi ders almam lazım;)) dmiştim ki; senin çalışmaların da fevkaladenin fevkinde;) sergi çalışmalarına da Allah muvaffak eylesin.. çalışmalarımızı bi gün yakından da görürüz inş:))

      Sil
  2. gerçekten muhteşem görünüyorlar. ağzımın suyu aktı valla :(( ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) Çok teşekkür ederim Reyhan Hanım.. Daha güzel paylaşımlar da yapacağım inşallah ama henüz blog alemine yabancıyım.. Yorumunuz ile mutlu oldum, sağolun;)

      Sil